Dag 3: Een ochtend werken en de reis richting de Drieklovendam
Ook vandaag begint de werkdag van Gabrielle weer om 9.00 uur. Jacob brengt de ochtend door met e-mailen en het verder verwerken van wat hij gisteren allemaal gedaan heeft. Om 12.00 uur is Gabrielle klaar waarna we met z'n allen lunchen. Na de lunch vertrekt ongeveer de halve groep richting het vliegveld en naar huis. De rest van de groep stapt tegen 14.30 uur in de bus richting de Drieklovendam.

Onderweg moest een deel van de heren even uit de bus. Ondanks de uitgebreide ventilatie mogelijkheden wisten ze achteraf te melden dat dit toilet toch niet 100% fris rook.

Even na 18.00 uur komen we aan in Jingzhou daar houden we een korte stop om de stadsmuur te bekijken en een ijsje te eten. Vervolgens rijden we weer verder.
Tegen 20.00 uur komen we aan in Yichang. Er is van te voren met het restaurant gebeld, maar er is toch wat gedoe. Het lijkt erop dat men al min al meer dicht is. Toch komt het allemaal goed en krijgen we prima eten op tafel.

De stadsmuur van Jingzhou

Rond 22.00 uur in het hotel, de meesten gaan lekker naar hun kamer, een enkeling neemt nog een uitgebreide voetmassage. Wij liggen rond 23.00 uur in onze, deze keer behoorlijk harde bedden.

Het Yichang International Hotel is prima. Harde Chineze bedden, maar verder voldoende ruimte, voldoende schoon en gratis internet. Altijd handig waneer je je e-mail even wilt checken.

Het uitzicht vanuit onze hotelkamer in Yichang. Helemaal links in de mist ligt de Yangtze. Ook hier wordt veel gesloopt om vervolgens opnieuw te kunnen bouwen.